vrijdag 3 december 2021

#foodblogswap: Nutella brownies

Deze maand mocht ik van het bog atsowyenskitchen iets maken. 
Dat was weer moeilijk kiezen.  En ik heb nog een lijstje met recepten van het blog die ik zeker ook nog eens ga proberen.
Voor deze swap heb ik de nutellabrownies gekozen.  Wij hebben altijd een pot staan, maar sinds de jongste van ons 4 tal ook op haarzelf woont,  wordt het nauwelijks meer gegeten.  Mooie gelegenheid om de pot op te maken dus. 
Ik heb als twist de hazelnoten weggelaten en er mini marshmallows doorheen gedaan.
En ik moet zeggen, ik lust geen Nutella op brood,  maar dit is echt heerlijk. 
Ingredienten:
280 gram Nutella
62 gram bloem
2 eieren
Zeezout 
Handje mini marshmallow 

Doe de Nutella met de bloem en eieren in een kom en meng tot een egale pasta. 
Doe in een brownie vorm en duw de marshmellows erin.  Strooi het zeezoit erover en bak ongeveer 30 minuten op 165 graden
Laat afkoelen en snijd in stukjes. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten