maandag 18 oktober 2021

caramelcake

Een poosje terug hadden we een bakkerscadeaukaart gekregen van de postcode loterij. 
Daarvan had ik onder andere mix voor caramel cake van gekocht.  (Kaart moest in 1x op)
Daar bakte ik vandaag mee.

Ingrediënten:
Zak caramelcake mix van bakker Koenders
4 eieren
200 gram roomboter

Mix de eieren met de boter tot een glad mengsel. Voeg de mix toe en mix goed door. 

Beboter een cakevorm en die het beslag erin.
Bak ongeveer een uur op 160 graden. 

Review:
Ik ben niet zo van de kant en klare mixen,  maar deze cake smaakt hek erg lekker.  3,30 voor een cake mix is behoorlijk aan de prijs,  maar er zitten stukjes caramel in een dat proef je wel. 
Zou ik hem nog eens kopen? Nee, ik ga zelf wel experimenteren met caramel enzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten